Diego’s sales over sixteen billion
The Diego chain intends to reach 80 percent sales revenue growth and a 25 billion forints net sales on the Hungarian market by 2020 – the chain told MTI on Tuesday.
In 2016, the company achieved sales of 16.3 billion forints, which is an increase of 14.8 percent over the previous year’s result, with sales growth of 80 percent in the past five years.
This year, according to plans, to company will reach 16 percent growth and 18.9 billion forints turnover, and the company also expects a 20 percent pre-tax profit growth. (MTI)
Related news
The momentum of the Hungarian marketing industry is slowing: profits are falling, costs are rising
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s Group’s sales and after-tax profit both increased in the third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >L’Oreal sales increase in the third quarter and first nine months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
REGIO GAMES: billions in Christmas spending on the gaming market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl cookbook published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK donates 3 million forints worth of furniture to the Oncology Institute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

