Diego’s sales over sixteen billion
The Diego chain intends to reach 80 percent sales revenue growth and a 25 billion forints net sales on the Hungarian market by 2020 – the chain told MTI on Tuesday.
In 2016, the company achieved sales of 16.3 billion forints, which is an increase of 14.8 percent over the previous year’s result, with sales growth of 80 percent in the past five years.
This year, according to plans, to company will reach 16 percent growth and 18.9 billion forints turnover, and the company also expects a 20 percent pre-tax profit growth. (MTI)
Related news
L’Oreal sales increase in the third quarter and first nine months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research shows that the lack of personal belongings increases anxiety
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With two mugs to survive – this is how Hungarian small breweries closed 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
