Self-service call centers cost a thousands less than the traditional
Self-service call centers cost a thousands less than the traditional
The cost of handling a phone call in a traditional call center ranges between 390 and 690 forints, while an automated call costs 25 – 50 forints, according to the calculations of Arenim Technologies, implemented with the involvement of market participants.
Kun Szabolcs and Megyeri Attila
The costs of calls in traditional call centers will, however, continue to increase in the future as a result of the increasing recruitment and labor costs resulting from the significant labor shortage.
Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH President: digitalization is transforming competition and consumer protection law
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now pay utility bills with qvik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
