Self-service call centers cost a thousands less than the traditional
Self-service call centers cost a thousands less than the traditional
The cost of handling a phone call in a traditional call center ranges between 390 and 690 forints, while an automated call costs 25 – 50 forints, according to the calculations of Arenim Technologies, implemented with the involvement of market participants.
Kun Szabolcs and Megyeri Attila
The costs of calls in traditional call centers will, however, continue to increase in the future as a result of the increasing recruitment and labor costs resulting from the significant labor shortage.
Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH President: digitalization is transforming competition and consumer protection law
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
