Self-service call centers cost a thousands less than the traditional
Self-service call centers cost a thousands less than the traditional
The cost of handling a phone call in a traditional call center ranges between 390 and 690 forints, while an automated call costs 25 – 50 forints, according to the calculations of Arenim Technologies, implemented with the involvement of market participants.
Kun Szabolcs and Megyeri Attila
The costs of calls in traditional call centers will, however, continue to increase in the future as a result of the increasing recruitment and labor costs resulting from the significant labor shortage.
Related news
Visa launches new program to support the digitalization of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Well-trained professionals are needed to operate innovative agriculture and the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digitalization instead of paper: SPAR saves several tons of paper with solutions that match international trends
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A bright future for the plant-based food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland Germany Tests New Packaging Return System For Cosmetics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

