Self-service call centers cost a thousands less than the traditional
Self-service call centers cost a thousands less than the traditional
The cost of handling a phone call in a traditional call center ranges between 390 and 690 forints, while an automated call costs 25 – 50 forints, according to the calculations of Arenim Technologies, implemented with the involvement of market participants.
Kun Szabolcs and Megyeri Attila
The costs of calls in traditional call centers will, however, continue to increase in the future as a result of the increasing recruitment and labor costs resulting from the significant labor shortage.
Related news
AM: Hungary is at the forefront of agricultural digitalization
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Market overview: Hungarian freight forwarding has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where tradition and future meet – the 82nd OMÉK is waiting for you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >