Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Tesco-WWF collaboration for healthy food consumption and ecological footprint reduction
Tesco-WWF collaboration for healthy food consumption and ecological footprint reduction
🎧 Hallgasd a cikket:
This year marks World Overconsumption Day on 29 July, which warns of our consumption-oriented lifestyle as an alarm bell. Wwf and Tesco have therefore today launched a unique cooperation with the aim of supporting long-term affordable and sustainable food consumption in the Czech Republic, Hungary and Slovakia.
Related news
Tesco’s food rescue heroes reduced the company’s food waste by 73%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco announced an astonishing amount: it returned 12 billion forints worth of Clubcard coupons and vouchers to its loyal customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Tibor Kapu tasted the space-travel-inspired Kometini
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What does meat content mean in meat products?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >