Tesco survey on loyal customer attitudes
Nearly 42 percent of the respondents have two or three loyalty cards, while nearly 24 percent have four or five cards that they use consciously. Most people join loyalty programs in hypermarkets, food chains, and drugstores. The percentage of those who take advantage of related discounts two to three or even more times a month ismore than 68 percent.
Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco gives 57 million forints to projects supporting the future of local youth and communities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
McDonald’s celebrates Christmas with friends with a Generation Z TikTok sitcom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK stores will be closed on December 24th this year as well
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars Invests $5 Million in Groundbreaking Agricultural Science Research to Advance the Future of Peanuts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
                    
                    
                    
					
					
					