Tesco survey on loyal customer attitudes
Nearly 42 percent of the respondents have two or three loyalty cards, while nearly 24 percent have four or five cards that they use consciously. Most people join loyalty programs in hypermarkets, food chains, and drugstores. The percentage of those who take advantage of related discounts two to three or even more times a month ismore than 68 percent.
Related news
Food donations equal to the weight of a railway locomotive from Tesco customers in the most successful fundraiser in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Applications for Tesco’s program to support the future of local youth and communities have been extended until November 14th.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Black Week at Rossmann: 15% discount for Rossmann+ members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A maternity ward diary, a healing garden, and a trauma-informed adult education system are among this year’s BioTechUSA for Health Award winners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More conscious spending dominates during the holidays – this is how SPAR responds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

