Tesco survey on loyal customer attitudes
Nearly 42 percent of the respondents have two or three loyalty cards, while nearly 24 percent have four or five cards that they use consciously. Most people join loyalty programs in hypermarkets, food chains, and drugstores. The percentage of those who take advantage of related discounts two to three or even more times a month ismore than 68 percent.
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A record amount of donations was collected in the Food Bank’s charity campaign.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco recalls black tea
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt welcomes a new leader
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

