Nestlé Launches Dairy Free Milo in Asia
As consumers in Asia are including more dairy alternatives in their diet, Nestlé is launching plant-based versions of some of its most-loved brands in the region.
That now includes a new plant-based version of Milo, the world’s leading chocolate malt beverage that is enjoyed in many Asian countries.
It will be launched in Asia, starting first in Malaysia, a country with generations of Milo fans going back 70 years to its launch there in 1950. Nestlé Malaysia will also be introducing a range of plant-based Nescafé lattes. Both will appear on shelves this April.
Supermarket News
Related news
Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé dismisses CEO after “undisclosed romantic relationship”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ágnes Topor: “Many are unaware of the sales-boosting effect of vouchers”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new investor arrives at Real Nature Kft. – in the name of stability and growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl continues its partnership with the UEFA Europa League and the UEFA Conference League
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >