Spring renewal, quality expansion continues
Of course, the epidemic situation also affects dm’s marketing activities, the company adapted its plans to the changed circumstances, and the public could hardly encounter any purchase promotion activity during these weeks. However, the renewal of its stores continued, and several drugstores were scheduled to be renovated. At the openings, the primary consideration became the protection of the health of customers and workers.
Related news
dm-drogerie markt rolls out sustainable laundry detergent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From hair roots to hair volume
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
In addition to the wallet, values also matter – this is how Hungarians’ shopping is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A SPAR tovább fejleszt: több mint egymilliárdos modernizációval nyílt újra két budapesti szupermarket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Next-day delivery even during peak parcel traffic: this is how GLS is preparing for the end of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
