Kékkúti maintained its lead
🎧 Hallgasd a cikket:
Kékkúti Ásványvízgyártó Zrt. maintained its leading position last year on the basis of the domestic sales volume on the Hungarian mineral water market.
According to the datas of the Nielsen market research company; the company sold 101.8 million bottles of mineral water last year. After last year’s 5.8 billion HUF revenues, the company plans a 3 percent revenue growth for 2011 – reports vallalkozoinegyed.hu.
Related news
More related news >
Related news
Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl: another special tax increase could lead to chain closures in the Hungarian market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new generation of protein sources: this is how high-protein products are conquering the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
