Kékkúti maintained its lead
🎧 Hallgasd a cikket:
Kékkúti Ásványvízgyártó Zrt. maintained its leading position last year on the basis of the domestic sales volume on the Hungarian mineral water market.
According to the datas of the Nielsen market research company; the company sold 101.8 million bottles of mineral water last year. After last year’s 5.8 billion HUF revenues, the company plans a 3 percent revenue growth for 2011 – reports vallalkozoinegyed.hu.
Related news
More related news >
Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >