Hungarians search for information and compare products when they shop online
A significant proportion of Hungarians shop online: 35% of 18-65 year olds do it at least once a month and 17% once a week – according to a recent representative survey by OTP Mobil and Reacty Digital.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/10.
More than two fifths of them are willing to spend time with searching for detailed information about a product or service before placing an order. Women tend to use 2-3 sources, while men use up to 4 or more. More than half of the respondents (54-56%) use price comparison websites. //
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Spar expanded its store network with an investment of 1.7 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HEINEKEN Hungária’s “Net Zero Production” carbon reduction program won an award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Freedom24 Analysis: Klarna and Revolut Put Europe Back in the Game
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >