Tesco’s partnership with ecumenical relief organisation has reached a level
Az Ökumenikus Segélyszervezet a Tesco egyik legrégebbi stratégiai partnere, amelynek munkáját az áruházlánc az elmúlt több mint tíz évben számos sikeres adománygyűjtő kampánnyal támogatta. A munkatársaknak és a vásárlóknak köszönhetően a vállalat eddig több mint egy milliárd forinttal járult hozzá a szervezet programjainak megvalósításához. Az ukrajnai menekülteket segítő közös munka az elmúlt hetekben még magasabb szintre emelte az együttműködést, melynek eredményeképpen eddig összesen közel 125 millió forint értékű támogatás érkezett a Tescótól, a két fél pedig az Ukrajnából érkezők foglalkoztatásában is szorosan együtt dolgozik.
A Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet között több mint egy évtizede tart a közös értékeken és célokon alapuló együttműködés. Az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként az áruházlánc kollégái és vásárlói rendszeresen támogatják a szervezet működését. Így február végén a Tesco az elsők között reagálva indított útjára egy kamionnyi tartós élelmiszert az Ökumenikus Segélyszervezet ukrajnai képviselete számára, amit azóta továbbiak követtek, eddig összesen több mint 5,5 millió forint értékben.
Az áruházlánc emellett 48 óra leforgása alatt megszervezte és elindította a korábbi hasonló akciók mintájára épülő kuponos adománygyűjtő kampányát, és a vásárlók által megvásárolt adománykuponokból befolyt bevételt megduplázta. A Tesco így összesen 103 millió forinttal támogatta a szervezet munkáját a Határtalan Segítség programban.
„Az Ukrajnában zajló háborúhoz hasonló krízishelyzetek mutatják meg, hogy milyen fontosak a stratégiai megállapodások. Az ilyen típusú, hosszú távú együttműködésekben olyan kölcsönös bizalom, megértés, egyetértés és kapcsolatrendszer épül fel, ami nélkülözhetetlen, amikor gyors és hatékony lépésekre van szükség. Most az Ökumenikus Segélyszervezet és a Tesco együttműködése egy újabb szintre lépett, immár nem csupán stratégiai partnerek vagyunk, hanem – egy szomorú apropó miatt igazán aktuális szófordulattal élve – bajtársakká váltunk”– foglalta össze az elmúlt időszak tapasztalatait Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója.
Időközben a Tesco ruházati márkája, az F&F is bekapcsolódott a Határtalan Segítség programba. Március 18-án több mint 10 millió forint értékű ruhaadományt, köztük baba- és gyermekruhákat juttatott el a Segélyszervezet számára, amellyel szintén az Ukrajnából érkező menekülőket segítik.
A vállalat azokra is gondolt, akik közép- és hosszú távon terveznek Magyarországon maradni. Számukra a budaörsi központi irodában, a budapesti Tesco Business Services központban, illetve a fővárosi és határmenti áruházakban, valamint logisztikai központokban kínál majd munkalehetőséget. A jelentkezőknek a Tesco segítséget fog nyújtani a foglalkoztatáshoz szükséges hivatalos iratok ügyintézésében, illetve támogatni fogja az ezzel kapcsolatos költségek fedezését.
„Az Ökumenikus Segélyszervezetnek nagyon sokat jelent, hogy az elmúlt több mint egy évtizedben mindig számíthattunk a Tescóra, amikor szükségünk volt segítségre. Külön öröm számunkra, hogy az Ukrajnában zajló konfliktus és humanitárius vészhelyzet kirobbanásakor a vállalat azonnal felajánlotta a támogatását, és azóta is folyamatosan keresik a lehetőségeket, amivel megkönnyíthetik a munkánkat. Legutóbb épp a BOK csarnokban kialakított tranzitváróban tartózkodó, illetve átutazó menekültek ellátásához kaptunk a Tescótól mintegy 6,3 millió forint értékű élelmiszer-felajánlást. Az egész Segélyszervezet és az általunk segített rászorulók nevében is köszönöm, hogy ahogy mindig, most is számíthatunk rájuk!”– mondta Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója.
Related news
Extra boost, extra low price from Tesco
New year, new life – we tell ourselves almost every…
Read more >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Hungary are this year’s winners
This year, Trade Magazine announced the Christmas TV Ads 2024…
Read more >8 million bottles of spirits and 225 cash machines await customers
Tesco has prepared 8 million bottles and cans of alcoholic…
Read more >Related news
These were the most popular tech items of 2024
This year, the interest in technology among Hungarians has not…
Read more >SPAR and the Trade Union of Commercial Employees have reached an agreement on wages for 2025
SPAR Hungary Retail Ltd. and the Trade Employees’ Union (KASZ)…
Read more >Lidl becomes a featured food chain partner of VEGANUÁR™ 2025
Lidl Hungary has become a featured food chain partner of…
Read more >