Tesco’s partnership with ecumenical relief organisation has reached a level
Az Ökumenikus Segélyszervezet a Tesco egyik legrégebbi stratégiai partnere, amelynek munkáját az áruházlánc az elmúlt több mint tíz évben számos sikeres adománygyűjtő kampánnyal támogatta. A munkatársaknak és a vásárlóknak köszönhetően a vállalat eddig több mint egy milliárd forinttal járult hozzá a szervezet programjainak megvalósításához. Az ukrajnai menekülteket segítő közös munka az elmúlt hetekben még magasabb szintre emelte az együttműködést, melynek eredményeképpen eddig összesen közel 125 millió forint értékű támogatás érkezett a Tescótól, a két fél pedig az Ukrajnából érkezők foglalkoztatásában is szorosan együtt dolgozik.
A Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet között több mint egy évtizede tart a közös értékeken és célokon alapuló együttműködés. Az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként az áruházlánc kollégái és vásárlói rendszeresen támogatják a szervezet működését. Így február végén a Tesco az elsők között reagálva indított útjára egy kamionnyi tartós élelmiszert az Ökumenikus Segélyszervezet ukrajnai képviselete számára, amit azóta továbbiak követtek, eddig összesen több mint 5,5 millió forint értékben.
Az áruházlánc emellett 48 óra leforgása alatt megszervezte és elindította a korábbi hasonló akciók mintájára épülő kuponos adománygyűjtő kampányát, és a vásárlók által megvásárolt adománykuponokból befolyt bevételt megduplázta. A Tesco így összesen 103 millió forinttal támogatta a szervezet munkáját a Határtalan Segítség programban.
„Az Ukrajnában zajló háborúhoz hasonló krízishelyzetek mutatják meg, hogy milyen fontosak a stratégiai megállapodások. Az ilyen típusú, hosszú távú együttműködésekben olyan kölcsönös bizalom, megértés, egyetértés és kapcsolatrendszer épül fel, ami nélkülözhetetlen, amikor gyors és hatékony lépésekre van szükség. Most az Ökumenikus Segélyszervezet és a Tesco együttműködése egy újabb szintre lépett, immár nem csupán stratégiai partnerek vagyunk, hanem – egy szomorú apropó miatt igazán aktuális szófordulattal élve – bajtársakká váltunk”– foglalta össze az elmúlt időszak tapasztalatait Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója.
Időközben a Tesco ruházati márkája, az F&F is bekapcsolódott a Határtalan Segítség programba. Március 18-án több mint 10 millió forint értékű ruhaadományt, köztük baba- és gyermekruhákat juttatott el a Segélyszervezet számára, amellyel szintén az Ukrajnából érkező menekülőket segítik.
A vállalat azokra is gondolt, akik közép- és hosszú távon terveznek Magyarországon maradni. Számukra a budaörsi központi irodában, a budapesti Tesco Business Services központban, illetve a fővárosi és határmenti áruházakban, valamint logisztikai központokban kínál majd munkalehetőséget. A jelentkezőknek a Tesco segítséget fog nyújtani a foglalkoztatáshoz szükséges hivatalos iratok ügyintézésében, illetve támogatni fogja az ezzel kapcsolatos költségek fedezését.
„Az Ökumenikus Segélyszervezetnek nagyon sokat jelent, hogy az elmúlt több mint egy évtizedben mindig számíthattunk a Tescóra, amikor szükségünk volt segítségre. Külön öröm számunkra, hogy az Ukrajnában zajló konfliktus és humanitárius vészhelyzet kirobbanásakor a vállalat azonnal felajánlotta a támogatását, és azóta is folyamatosan keresik a lehetőségeket, amivel megkönnyíthetik a munkánkat. Legutóbb épp a BOK csarnokban kialakított tranzitváróban tartózkodó, illetve átutazó menekültek ellátásához kaptunk a Tescótól mintegy 6,3 millió forint értékű élelmiszer-felajánlást. Az egész Segélyszervezet és az általunk segített rászorulók nevében is köszönöm, hogy ahogy mindig, most is számíthatunk rájuk!”– mondta Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója.
Related news
Nébih: Tesco recalled white beans
Tesco-Global Zrt. recalled white beans from the market due to…
Read more >Nébih: Tesco also recalled millet balls from the market
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >Tesco’s new tender program has been launched
Tesco’s new grant program launched on October 14 under the…
Read more >Related news
Ryanair’s profit decreased in the first half of the business year: a moderate result despite an increase in revenue
Ryanair, one of Europe’s largest low-cost airlines, posted a significant…
Read more >Starbucks’ holiday beverage lineup has arrived: new flavors and nostalgic favorites for the winter months
With the arrival of the cold months, Starbucks is once…
Read more >A new player in the Hungarian air market: Hungary Airlines can start in December
According to the report of the international air freight portal…
Read more >