SPAR N°1 Value is the name of SPAR International’s new private label range
SPAR International has rolled out a new private label range, called SPAR N°1 Value, which will debut in European markets ahead of a global launch. The range, which offers high quality essential products at great prices, initially consists of 70 SKUs, but this number will be expanded to 100 by the end of the year.
The above article has also been published in Issue 2021/12-01 of Trade magazin.
Related news
Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ferrero Invests €140m In Spanish Ice-Cream Plant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
