SPAR N°1 Value is the name of SPAR International’s new private label range
SPAR International has rolled out a new private label range, called SPAR N°1 Value, which will debut in European markets ahead of a global launch. The range, which offers high quality essential products at great prices, initially consists of 70 SKUs, but this number will be expanded to 100 by the end of the year.
The above article has also been published in Issue 2021/12-01 of Trade magazin.
Related news
Private labels are quietly winning Europe’s grocery shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private labels are flourishing in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PLMA Live: record-breaking private labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >