SPAR N°1 Value is the name of SPAR International’s new private label range
SPAR International has rolled out a new private label range, called SPAR N°1 Value, which will debut in European markets ahead of a global launch. The range, which offers high quality essential products at great prices, initially consists of 70 SKUs, but this number will be expanded to 100 by the end of the year.
The above article has also been published in Issue 2021/12-01 of Trade magazin.
Related news
Spanish Eroski stays on course thanks to AI and private labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tommy Brings Coop Italia Products Exclusively To Croatia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A recuperating market in a changing consumer landscape
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >