Spanish President at the head of EASA

Charo Fernando Magarzo
EASA brings together not only the advertising self-regulatory organizations of twenty-six European countries, but also the professional organizations representing all three sectors of the advertising industry (advertisers, agencies and the media). Thus, joint action by the industry is ensured on issues affecting the advertising industry and on self-regulation of advertising.
Related news
MCI’s new presidency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BKIK is putting together a package of recommendations on the management of repo loans
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The industry asked the government to extend the suspension of the advertising tax
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
XIXO’s summer prize game ended with record success – 10 million forints were won twice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Solar energy is increasingly important in retail – more SPAR stores are powered by solar panels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The autumn GLAMOUR days have arrived at Rossmann
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >