Successful cooperation between Bitburger and UEFA Euro 2024
Bitburger’s partnership with UEFA Euro 2024 has exceeded expectations. The beer brand was present in more than 90 large areas – the ten Euro 2024 stadiums, hospitality venues and fan zones – during the tournament. Bitburger experienced strong demand for its products despite the closure or short opening hours of the fan zones owing to bad weather.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/8-9
Related news
Müller expands use of AI for shelf placement and pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Edeka Wins German Sustainability Award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Online supermarket Picnic launches subscription model
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >