Successful cooperation between Bitburger and UEFA Euro 2024
Bitburger’s partnership with UEFA Euro 2024 has exceeded expectations. The beer brand was present in more than 90 large areas – the ten Euro 2024 stadiums, hospitality venues and fan zones – during the tournament. Bitburger experienced strong demand for its products despite the closure or short opening hours of the fan zones owing to bad weather.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/8-9
Related news
Aldi Süd’s German flagship store: A closer look at the discounter’s largest format
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland tests telemedicine service in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in Germany fell in October
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
