Successful cooperation between Bitburger and UEFA Euro 2024
Bitburger’s partnership with UEFA Euro 2024 has exceeded expectations. The beer brand was present in more than 90 large areas – the ten Euro 2024 stadiums, hospitality venues and fan zones – during the tournament. Bitburger experienced strong demand for its products despite the closure or short opening hours of the fan zones owing to bad weather.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/8-9
Related news
German retailer Lidl sets increasingly high animal welfare standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Netto Marken-Discount Expands Retail Media Offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retail sales fall more than expected in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >