Naomi Osaka launches her own vegan suncare line
Finding that people of colour are an afterthought in suncare research and discourse, former world number one tennis player Naomi Osaka has created her KINLÒ brand.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/8-9
Vegan and cruelty-free KINLÒ sunscreen products are available in 2,500 Walmart stores in the US. KINLÒ’ products include a plant-based, moisturising Hydrating Facial Oil, which contains jojoba and olive oil, and the water-resistant Golden Rays Sunscreen SPF 50+ in three shades – light, medium and deep. //
Related news
Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart To Launch First Stores In South Africa By Year-End
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
