Carrefour uses robots to sell products in Poland
Together with its strategic partner PepsiCo, Carrefour Poland, has started a pilot promotional programme in Poland using self-driving eRobots. Two devices, selling Pepsi beverages and Lay’s crisps, are already operating in two Carrefour shopping centres in Warsaw. The robots are safe, with specially designed sensors that automatically stop when a human approaches or there is an obstacle.
Related news
Guinness owner Diageo appoints new CEO to revive growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Grupo Carrefour Brasil Introduces Sustainable And Traceable Beef
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tomato prices have doubled in Poland, Turkish imports are flooding the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ’s commentary on the latest inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The government is extending the margin reduction to additional products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The growing trend has been broken: Hungarians plan to spend the same amount on Christmas this year as last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

