Carrefour uses robots to sell products in Poland
Together with its strategic partner PepsiCo, Carrefour Poland, has started a pilot promotional programme in Poland using self-driving eRobots. Two devices, selling Pepsi beverages and Lay’s crisps, are already operating in two Carrefour shopping centres in Warsaw. The robots are safe, with specially designed sensors that automatically stop when a human approaches or there is an obstacle.
Related news
Carrefour opens its 100th Spanish store of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever to invest in food factory expansion in Poland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK installs new solar park in Poland – the Ecser center in Hungary is also becoming greener
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
