NAK introduces an extraordinary customer acceptance policy
From March 8, 2021, the National Chamber of Agriculture will introduce an extraordinary customer reception system for its national network of about 600 people. NAK asks its members to contact village farmers primarily by electronic means, e-mail or telephone. If, in particularly justified cases, personal administration is unavoidable, the Chamber will request that village farmers be contacted only by e-mail or telephone at a pre-arranged time.
Related news
NAK: Despite the bird flu epidemic, there will be no shortage of goose liver
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Good news: there will be no shortage of foie gras
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Strengthening breeding and deepening cooperation can give impetus to domestic goose production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
