NAK introduces an extraordinary customer acceptance policy
From March 8, 2021, the National Chamber of Agriculture will introduce an extraordinary customer reception system for its national network of about 600 people. NAK asks its members to contact village farmers primarily by electronic means, e-mail or telephone. If, in particularly justified cases, personal administration is unavoidable, the Chamber will request that village farmers be contacted only by e-mail or telephone at a pre-arranged time.
Related news
This year, 10 percent more new wine was produced than last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 100 Hungarian farmers also demonstrated in Brussels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian champagne crowns the end-of-year holidays!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Even though the price of cocoa has halved, chocolate will not become cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu is crushing domestic webshops – Christmas won’t change either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green lending: sustainable financing gaining momentum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
