NAK introduces an extraordinary customer acceptance policy
From March 8, 2021, the National Chamber of Agriculture will introduce an extraordinary customer reception system for its national network of about 600 people. NAK asks its members to contact village farmers primarily by electronic means, e-mail or telephone. If, in particularly justified cases, personal administration is unavoidable, the Chamber will request that village farmers be contacted only by e-mail or telephone at a pre-arranged time.
Related news
Soil preparation nears completion for autumn crops
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chamber of Agriculture: This year’s apple harvest is well below average
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New perspectives in rosehip cultivation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
