NAK introduces an extraordinary customer acceptance policy
From March 8, 2021, the National Chamber of Agriculture will introduce an extraordinary customer reception system for its national network of about 600 people. NAK asks its members to contact village farmers primarily by electronic means, e-mail or telephone. If, in particularly justified cases, personal administration is unavoidable, the Chamber will request that village farmers be contacted only by e-mail or telephone at a pre-arranged time.
Related news
NAK: The Facts for Taste campaign is starting a real change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s craft breweries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >16 rapeseed hybrids tested in GOSZ-VSZT-NAK experiment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Aldi US Plans Its First Store Near Times Square
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin freeze: prices of hundreds of products have decreased, the government may expand the scope
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Labour market trends in grocery retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >