Spendings by SZÉP cards set a record
SZÉP card spending was set at a record level, in the first eight months of the year – based on card issuer data sent to MTI.
The OTP SZÉP card has plays a key role in the success of the domestic tourism and hospitality industry – said OTP. By the end of August, cardholders had spent 130 billion HUF on rest and recharge, an increase of more than 150 percent, over the first eight months of 2018. In the summer period, the amount of spending has almost doubled.
Related news
Investment appetite among large Hungarian companies remains stable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Insurance won the MNB’s Green Finance Award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More efficient cost management can bring stronger profits to the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A reimagined Christmas classic: Hungarian confectioners tested themselves for the first time in the Bûche de Noël competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Food 2026 – Masters of the Future and the Flavors of Folk Tales on One Stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Those who visit Tokaj now can have special experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

