Fine instead of profit for online shops caught with irregular operations
EY has organised a programme where experts spoke about the regulations Hungarian online shops must comply with. Companies are risking a lot with irregular operations, as the Hungarian Competition Authority (GVH) can fine them up to 10 percent of their net annual sales revenue. A National Consumer Protection Authority inspection can result in a fine up to 5 percent of net sales – but maximum HUF 500 million. Lawyer Dr Gábor Jagicza, senior manager of EY added that many companies are already using artificial intelligence technology to support sales. //
Related news
Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Morrisons launches ‘Morrisons Now’ for one-hour grocery delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why do we buy impulsively and what does this mean for webshops?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
German wholesale prices rose both year-on-year and month-on-month in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation in Romania accelerated to 9.88 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Palkovics discussed the green future in Sopron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >