The joint European inquiry on green advertising has revealed problems
According to the agency, the joint investigation reviewed environmental and sustainability advertising claims used in online commerce in October and November last year. Authorities have verified a total of 344 claims about the environmental performance of products and services sold online in various sectors to assess their reliability and clarity. (MTI)
Related news
Consumer compensation and fines – one billion forints worth of lessons learned from the GVH AboutYou case
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH President: digitalization is transforming competition and consumer protection law
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: About You pays more than one billion forints in fines and customer compensation in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

