The joint European inquiry on green advertising has revealed problems
According to the agency, the joint investigation reviewed environmental and sustainability advertising claims used in online commerce in October and November last year. Authorities have verified a total of 344 claims about the environmental performance of products and services sold online in various sectors to assess their reliability and clarity. (MTI)
Related news
You can save a lot with Árfigyelő in the last days before Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Importers’ pricing practices in the focus of the GVH
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: Artificial intelligence will also transform competitive conditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now pay utility bills with qvik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
