The Downtown Beer Festival is promoting premium beers
Hundred thousand hectoliters more, ie 10 percent more premium beer was consumed in Hungary in 2016, compared to the previous year.

The quality brews are becoming increasingly popular around the world, and the domestic beer market also responds: newer and newer producers are expanding their range of premium or super premium beers. The Downtown Beer Festival (Belvárosi Sörfesztivál) launches a campaign for the quality brews with the aim of catching up the domestic beer culture to the international trends.
Related news
AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Anheuser-Busch Bud Returns to Germany to Celebrate Its 150th Anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Molson Coors to cut 400 corporate jobs as it positions itself ‘beyond beer’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Rural Entrepreneur of the Year awards were presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >100 years of Green Week
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Companies for the Future Award 2026 application period is now open
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

