Hungarian Post: e-commerce grew by 20 percent
E-commerce grew by about 20 percent, both in 2017 and 2016, including package transfers related to online orders – Panulin Ildikó – the spokeswoman of Hungarian Post (Magyar Posta) told M1 news channel.
According to a spokeswoman, e-commerce may expand to a similar extent this year, indicating that they are already working on Christmas Eve in mail packagers. (MTI)
Related news
Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kroger cancels plans for additional CFC, will pay $350M to Ocado
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu expands European delivery network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The first phase of Nébih’s national winter food chain inspection has been completed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
