Amazon opens pop-up store on China’s latest e-commerce platform
In December Amazon opened a pop-up store on Pinduoduo, the latest Chinese e-commerce platform. Then pop-up store was open until the end of December and offered about 1,000 different products from overseas. Amazon’s situation wasn’t easy in China, as it had to compete with giants such as Alibaba’s Tmall or JD.com. Amazon’s opening a pop-up store on Pinduoduo indicates that the start-up – which had been established 4 years ago – managed to break Alibaba and JD.com’s dominance in Chinese online retail. //
Related news
This is how they see the car of the future in China and Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China’s place in the global economy: the future isn’t “Made in China”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >