News in brief
Rapid delivery service Frichti, who deliver in just 15 minutes, rolled out a 120 SKU private label range, called Frichti Everyday.
Drugstore chain Superdrug gave its B Skin private label beauty products an overhaul. Each item has a new formula and design, sending a message to consumers that luxury skin care is affordable for everyone.
Food delivery specialist Deliveroo started a new service, Deliveroo Hop: taking 2,000 branded and private label products to the doors of consumers in the United Kingdom.
Albert Heijn added 45 new tea flavours to its private label range. Two thirds of them are organic, three are cannabis-infused and four are medicinal herb variants.
Lidl extended its Cien beauty product range with a sub-brand called Cien Blue Light. The 6-item range protects the skin from the harmful blue light emitted by electronic equipment.
The Colruyt Group utilises unsold private label Bio-Planet breads in mushroom growing. The mushroom is sold in the markets of Overijse, Antwerpen and Gent. //
The above article has also been published in Issue 2021/12-01 of Trade magazin.
Related news
Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Covirán Upgrades Over 100 Stores In Spain And Portugal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >