Just Eat Takeaway is losing market share
Just Eat Takeaway reported a 6% drop in the number of orders placed in the third quarter at 211.1 million, with the decline particularly significant in the US at minus 11%. Total orders of EUR 6.3bn were below analyst expectations, reflecting an industry-wide trend of consumers rethinking their spending. The platform is currently looking to enter new markets such as food, pharmaceuticals and wellness.
Related news
Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The end of cheap “cheap orders”: customs and taxes await small packages in the US, and soon in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More and more domestic SMEs are turning to the possibility of exporting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt Market is moving to a new location in Debrecen – the range may almost double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation remained unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >