Arla targets 50-percent growth in its organic business line until 2026
Arla Foods plans to increase the size of its annual organic dairy business from 180 million to 270 million litres over the next five years. This would mean a more than 50 percent growth across its organic retail and foodservice business by 2026 – the organic category was as one of the strongest grocery sectors during the past 12 months.
Related news
Arla Foods invests in Bahrain cheese production expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Arla invests 59.4 mEUR in expanding cream cheese capacities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Arla and DMK to merge into European dairy heavyweight
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ’s commentary on the latest inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The government is extending the margin reduction to additional products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The growing trend has been broken: Hungarians plan to spend the same amount on Christmas this year as last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

