Arla targets 50-percent growth in its organic business line until 2026
Arla Foods plans to increase the size of its annual organic dairy business from 180 million to 270 million litres over the next five years. This would mean a more than 50 percent growth across its organic retail and foodservice business by 2026 – the organic category was as one of the strongest grocery sectors during the past 12 months.
Related news
Arla Foods invests in Bahrain cheese production expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Arla invests 59.4 mEUR in expanding cream cheese capacities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Arla and DMK to merge into European dairy heavyweight
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The outlook continued to improve in October, with the GKI business climate index reaching a thirteen-month high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade Airlines flights have landed – photos and videos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >