The Syngenta enters the domestic market of wheat with five new products
More than one thousand agricultural farmers participated at Syngenta’s traditional season opener roadshow.
At the series of events held in seven cities, about the production possibilities of wheat, corn and sunflower the experts of the company presented integrated products and solutions for all the three sectors mentioned above. Due to these products and solutions a crop surplus can be achieved in this year's season.
Related news
AM: the duration of the wage guarantee subsidy for livestock farmers affected by foot-and-mouth disease is extended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Industrial sunflower seed prices up 12 percent in one year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: government helps waterfowl farmers with additional resources to prevent bird flu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY ranks first among TOP Employers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coop Economic Group celebrated its 30th anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


