The Syngenta enters the domestic market of wheat with five new products
More than one thousand agricultural farmers participated at Syngenta’s traditional season opener roadshow.
At the series of events held in seven cities, about the production possibilities of wheat, corn and sunflower the experts of the company presented integrated products and solutions for all the three sectors mentioned above. Due to these products and solutions a crop surplus can be achieved in this year's season.
Related news
European Commission to strengthen checks on agricultural products entering the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunflower and rapeseed seed prices have decreased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Farmers can count on the government in the fight against drought
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another butter price cut: ALDI halved the prices of several popular butters this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The heritage of flavors, tradition and innovation – Stühmer’s story that sweetened Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

