The Syngenta enters the domestic market of wheat with five new products
More than one thousand agricultural farmers participated at Syngenta’s traditional season opener roadshow.
At the series of events held in seven cities, about the production possibilities of wheat, corn and sunflower the experts of the company presented integrated products and solutions for all the three sectors mentioned above. Due to these products and solutions a crop surplus can be achieved in this year's season.
Related news
Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Experts say phytoplasma and market changes are the most urgent challenges in winemaking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ministry of Agriculture: Hungary regains freedom from foot-and-mouth disease
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jack Ma is back at the forefront of Alibaba – AI development could boost the company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fashion Show, unique color advice, sneaker design in the Allee autumn event offer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >