No real change in terms of spending
Looking at the purchases of the epidemic months – March-April – together, some surprises emerge. Taken together in these two months, we spent pretty much as much in the stores as we did a year earlier, looking at the money left in the checkouts. Although in March the spotting threw away family spending, in April the housewives had already restrained the family budget, and the big Easter leap was missed.
Related news
GVH: Answear clothing online store will operate more transparently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAV: online stores cannot escape paying retail tax either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend an average of HUF 105,000 per person on domestic travel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Business sentiment improved slightly in September in the euro area and the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Our food waste has decreased by a third in the last 8 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >