Big Hajdú campaign in Arab countries
One of the biggest marketing campaigns of all times promoting a Hungarian food brand abroad: this is what Kőröstej and the M&C SAATCHI MENA agency realised, with the help of a non-refundable grant of about HUF 860m, between September 2022 and spring 2024.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/6-7
The Hajdú cheese brand was promoted in six Arab countries – Lebanon, Jordan, Saudi Arabia, the Emirates, Qatar and Oman. As a result of the campaign, Hajdú cheese products can now be bought at more than 15,000 points of sale in the region. //
Related news
Markets reopen: Saudi Arabia and Chile lift ban on Brazilian poultry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Qatari-Hungarian business forum organized for the first time in Doha
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Health-focused juices gaining popularity in the Middle East
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A national consumer protection audit has been launched on redemption fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >