Ördög Nóra has become the ambassador of the Ooops! brand
The new advertising films of Vajda-Papír bring the “For All Cases” slogan of Ooops! into life. The campaign is made by ti:me Agency.
This year’s 20-year-old Vajda Papír is now the dominant paper industrial player in the region. Born in 2011, the Ooops! brand is the second best-known hygienic paper brand among the Hungarian consumers. The main character in the spots will be Ördög Nóra. “The end result was a humorous, attention-grabbing, yet elegant advertising film that I can be proud of” – Ördög Nóra said.
Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vajda-Papír trains the paper industry professionals of the future – participants of the vocational training program can study in Europe’s most modern paper factory
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New lipstick collection within the Nora Beauty range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
