Ördög Nóra has become the ambassador of the Ooops! brand
The new advertising films of Vajda-Papír bring the “For All Cases” slogan of Ooops! into life. The campaign is made by ti:me Agency.
This year’s 20-year-old Vajda Papír is now the dominant paper industrial player in the region. Born in 2011, the Ooops! brand is the second best-known hygienic paper brand among the Hungarian consumers. The main character in the spots will be Ördög Nóra. “The end result was a humorous, attention-grabbing, yet elegant advertising film that I can be proud of” – Ördög Nóra said.
Related news
New lipstick collection within the Nora Beauty range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tons of help: donation of sanitary paper products to the most vulnerable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Restructuring in the hygiene paper category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >