Online grocery shopping also surged ahead of Christmas
The run-up to Christmas affected sales by online supermarket Kifli.hu in December 2024, not only boosting the basket value but also the shopping frequency.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/2-3.
During the advent weeks the basket value increased by more than 5%, from HUF 26,600 to over HUF 28,000, while shopping frequency grew by almost 10%. Average monthly spending per shopper jumped from HUF 80,000 to over HUF 92,500 – a 15% rise according to the latest monthly data from Kifli.hu. //
Related news
Kifli.hu launches a groundbreaking, entirely AI-powered Christmas campaign titled “Almost Missed Moments. But Not Now!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s hot drinks category exceeded 2024 sales throughout the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas Express and Decoration Workshop in the Allee
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
