IBS will build a joint platform with 30 NGOs from 5 October
They question the compulsive profit increase; they teach critical thinking; and the potential introduction of the 4-day working week will also prepare students for the IBS in Budapest, celebrating its 30th birthday this year. The university opened its doors three decades ago as the first Hungarian private college, and now they are at the forefront of business education by seeking answers to the challenges of the present day, such as overconsumption or sustainability.
Related news
Growing trust in Hungarian brands – the MagyarBrands Programme has been offering guidance for 13 years now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian brands are an asset – this is the message of the MagyarBrands programme
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Brand-building is of greater importance than ever
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retail struggles with AI integration
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lantmännen Unibake buys Dutch bakery group Boboli Benelux
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >