OKSZ: the advertising tax is a heavy burden for the traders
The advertising tax is a serious burden for the dealers, because a a significant proportion of it burdens the consumer goods trade directly or indirectly – the National Retail Federation (OKSZ) told MTI on Monday.
According to the communication, the consumer goods market is highly price sensitive, so the breaking of price increases is an essential market requirement for the retailers and the manufacturers. (MTI)
Related news
Retail trade in turbulence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ’s commentary on the latest inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital commerce: slow and import-driven expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
EU tax on ultra-processed foods and alcoholic beverages could come – EU’s first cardiovascular action plan is being prepared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Industrial alcohol production: it’s in a lot more than we think
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

