Dutch company Albert Heijn sees growing demand for vegan products
According to an announcement by the Dutch company Albert Heijn, 44.1% of protein products sold in its stores in 2023 were plant-based, a rise from 42.6% in 2022.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/6-7
The chain hopes to increase this percentage significantly in the coming years. Albert Heijn wants 50% of the protein sold in its stores to be plant-based by 2025 and 60% by 2030. In order to realise this goal, the retailer plans to expand its AH Terra range. //
Related news
A bright future for the plant-based food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NÉGYOSZ did a lot for plant-based foods in the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vegan scrambled eggs at 30,000 feet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas fish won’t be more expensive this year either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarians spend money for Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

