Lego’s sales grew
In 2018, Lego confuted the trend in the toy industry, after being able to increase its presence in all major markets.
Lego’s revenue increased by 4 percent to 36.4 billion euros in 2018, while operating profit increased by 4 percent to 10.8 billion Danish crowns last year. In 2018, the best performing Lego themes were City, Technic, Star Wars, Friends and Ninjago, while Harry Potter and Jurassic World also performed well. (portfolio.hu)
Related news
L’Oreal sales increase in the third quarter and first nine months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The world’s second largest LEGO factory was established in Nyíregyháza
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Rubber Duck Craze: A Timeless Trend Loved by Millennials and Collectors Alike
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


