Lidl removes cartoon characters from private label breakfast cereal packaging
Lidl has announced that from spring 2020 it will stop displaying cartoon characters on its private label cereal ranges in the UK, in order to help parents tackle pester power and encourage healthier choices in the discount supermarkets. Lidl said they to want to help parents across Britain make healthy and informed choices about the food they purchase for their children.//
Related news
Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s initiative received a prestigious award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Boosts Investments In Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MNB keeps base rate at 6.5% – growth outlook worsens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s turnover increased in the first half of the financial year, sales in the Central European business also improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >