Trademagazin > News and articles > Market News > No more free plastic bags in Albert Heijn’s fruit and vegetable sections
No more free plastic bags in Albert Heijn’s fruit and vegetable sections
🎧 Hallgasd a cikket:
Dutch retailer Albert Heijn has stopped giving customers free plastic bags in its fruit and vegetables departments, in a move that will save 243,000 kilograms of plastic per year. In the future customers can use sustainable bags that are washable and suitable for multiple uses.
Related news
New, sustainable corrugated board box from Dunapack – a modern solution for fruit and vegetable packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn’s personal care brand revamped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hidden imports in the European food chain – how is the EU internal market changing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s time for company Christmas parties: a waste of money or a good party?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
