Nestlé-Carrefour: consumer access to blockchain-based product information
Nestlé and Carrefour have announced that they are giving consumers the chance to access information from the first blockchain on a national brand in Europe. Shoppers will receive ‘reliable and unfalsifiable1 information on the supply chain and production by scanning product with their smartphones. From 15 April blockchain technology will be applied to the Mousline instant mashed potato, available on shelves in Carrefour stores around France.
Related news
Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Sustainable Business Academy launch soil regenerative agriculture training for young farmers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour prepares sale of Romanian branch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
