Nestlé-Carrefour: consumer access to blockchain-based product information
Nestlé and Carrefour have announced that they are giving consumers the chance to access information from the first blockchain on a national brand in Europe. Shoppers will receive ‘reliable and unfalsifiable1 information on the supply chain and production by scanning product with their smartphones. From 15 April blockchain technology will be applied to the Mousline instant mashed potato, available on shelves in Carrefour stores around France.
Related news
Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Abu Dhabi, Goldman Sachs Invest In Haagen-Dazs Maker Froneri At €15bn Valuation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The first 100 days, up to 70% discount – and 16.6 tons of food saved!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vitamin shield against the cold – BioTechUSA organic vitamin family for the fall and winter months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Dubai’s chocolate-flavored ice cream has become the latest Hungarian export product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >