Nestlé increased by 4.2 percent
🎧 Hallgasd a cikket:
Nestlé’s sales growth was the slowest in the last six years. The company’s products did worse in the Asian markets than they had expected. Sales increased by 4.2 percent in 2015 but the company’s long-term goal is growing by 5-6 percent a year.
Related news
A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
MediaMarkt Black November – the month of conscious decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s good to help, but it’s not always easy!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG has published its third-quarter financial report
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
