Nespresso: George Clooney in armor
Nespresso’s latest commercial is debuting worldwide on the screens today. George Clooney, the ambassador of the brand, in his new mission is suited in armor.
He saves a medieval kingdom dressed in armor and he comes up in the streets of New York to find out his most heartfelt desire, the most exquisite coffee of the kingdom. Clooney’s partner in this fabulous adventure is Natalie Dormer, from the world-famous Game of Thrones series, featuring in Nespresso’s biggest campaign in more than 30 countries so far.
Related news
Nescafé already achieved its 2025 regenerative agriculture goals in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend more than five full days a year drinking coffee
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-cigarettes, coffee, energy drinks – what do our teeth “say”?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas fish won’t be more expensive this year either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl maintains its success: It remains the most attractive workplace in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan takes Christmas flavors to a new level this year with premium products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

