Nespresso: George Clooney in armor
Nespresso’s latest commercial is debuting worldwide on the screens today. George Clooney, the ambassador of the brand, in his new mission is suited in armor.
He saves a medieval kingdom dressed in armor and he comes up in the streets of New York to find out his most heartfelt desire, the most exquisite coffee of the kingdom. Clooney’s partner in this fabulous adventure is Natalie Dormer, from the world-famous Game of Thrones series, featuring in Nespresso’s biggest campaign in more than 30 countries so far.
Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Budapest Coffee Week: the capital’s specialty coffee culture in the spotlight for a week
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BioTechUSA invites you back to the gym with lifestyle advice and a significant discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >