The mood of German consumers has not changed
Instead of the expected slight deterioration, GfK’s consumer mood index in Germany remained stable in June.
The consumer sentiment mood of the Nuremberg-based Institute for Economic Research was 10.7 points in Germany the same as in the previous month, instead of 10.6 points expected by the markets.
The indicator started this year at 11.0 points and was standing at 10.6 points a year ago, in June 2017. The 11.0 points in January was the highest since the economic crisis in 2002. Previously, in 2001, even 16,80 points were measured. (MTI)
Related news
Retail sales in Germany fell in October
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Germans Open to AI Agents in Shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rewe Tests Autonomous Delivery Vehicles in Bochum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
