It doesn’t replace creativity: it enhances it
🎧 Hallgasd a cikket:
In Vibe Marketing – which uses AI support – the text and campaign generation capabilities provided by AI are combined with human style and brand sensitivity, says Mihály Tóth, communications expert and founder of KERKOM.

Today, the brands that evoke emotions become lovable more quickly
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
The essence of this marketing communication method is that every campaign and post is based on a pre-selected emotional tone (trust, freedom, humour or inspiration), for which AI can generate ten different drafts for posts in a matter of minutes. However, the final vibe is the work of humans.
Related news
KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: artificial intelligence could be the new engine of the financial system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Publicis Groupe’s annual Goodwill message has arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunday lockdowns may return in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
