The brand value of Chinese companies increased by forty percent in one year
Within a year, the brand value of Chinese companies rose by forty percent even amid the US-China trade conflicts.
According to “Nation Brands 2019” research of the Brand Finance market research firm, US companies have the highest brand value, at 27.7 billion USD, which is a 7.1 percent increase year-over-year.
The research firm estimates the brand value of Chinese firms at 19.5 billion usd after the 13.8 billion of 2018, which placed China second in the list. (MTI)
Related news
China’s place in the global economy: the future isn’t “Made in China”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World instant noodle soup consumption sets new record – Hungary stable in TOP50
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China bans Spanish poultry imports due to bird flu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >