The brand value of Chinese companies increased by forty percent in one year
Within a year, the brand value of Chinese companies rose by forty percent even amid the US-China trade conflicts.
According to “Nation Brands 2019” research of the Brand Finance market research firm, US companies have the highest brand value, at 27.7 billion USD, which is a 7.1 percent increase year-over-year.
The research firm estimates the brand value of Chinese firms at 19.5 billion usd after the 13.8 billion of 2018, which placed China second in the list. (MTI)
Related news
Shein is facing serious EU proceedings – the Chinese giant platform could pay a fine of up to billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China tightens controls on livestream trade
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how they see the car of the future in China and Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The drought protection was effective
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Institute of Agricultural Economics: poultry meat exports increased, pork meat exports decreased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
