Investments for the community rewarded in four categories
Effekteam has honoured what companies do for the environment or the community in four categories. Winners from the FMCG sector: Tesco-Global Áruházak Zrt. won with its food saving programme – more than 170 workers collect leftover food every day and give it to the Hungarian Food Bank Association. Coca-Cola Magyarország was rewarded for its #myfuture programme, which provides people in a disadvantageous situation with practical knowledge and motivation for finding a job. //
Related news
We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Deposit Return System: Major progress in beverage packaging recycling rates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E.ON Drive Infrastructure expands its e-charging network at ALDI with a development worth more than two billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

