Investments for the community rewarded in four categories
Effekteam has honoured what companies do for the environment or the community in four categories. Winners from the FMCG sector: Tesco-Global Áruházak Zrt. won with its food saving programme – more than 170 workers collect leftover food every day and give it to the Hungarian Food Bank Association. Coca-Cola Magyarország was rewarded for its #myfuture programme, which provides people in a disadvantageous situation with practical knowledge and motivation for finding a job. //
Related news
Deposit Return System: Major progress in beverage packaging recycling rates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E.ON Drive Infrastructure expands its e-charging network at ALDI with a development worth more than two billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Opening event for the “Share the Magic of Coca-Cola” campaign at Akvárium Club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new investor arrives at Real Nature Kft. – in the name of stability and growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl continues its partnership with the UEFA Europa League and the UEFA Conference League
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >