Investments for the community rewarded in four categories
Effekteam has honoured what companies do for the environment or the community in four categories. Winners from the FMCG sector: Tesco-Global Áruházak Zrt. won with its food saving programme – more than 170 workers collect leftover food every day and give it to the Hungarian Food Bank Association. Coca-Cola Magyarország was rewarded for its #myfuture programme, which provides people in a disadvantageous situation with practical knowledge and motivation for finding a job. //
Related news
Deposit Return System: Major progress in beverage packaging recycling rates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E.ON Drive Infrastructure expands its e-charging network at ALDI with a development worth more than two billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Opening event for the “Share the Magic of Coca-Cola” campaign at Akvárium Club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >