Neatly: the online laundry mediator startup received a nearly 50 million HUF investment
The Hungarian startup called Neatly launched a service last fall. The company carries out professional dry cleaning and ironing for online customers in Budapest.
The rising popularity of Neatly has also attracted the attention of investors: the Prosperitás Equity invested into the startup in a value of nearly 50 million HUF.
The service of Neatly is currently available only in Budapest, but the company is considering the possibility to appear in major domestic cities. (MTI)
Related news
Hungarian startup measures carbon footprint of largest domestic webshops
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK announces its large-company-startup program again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK TechLab – real solutions for real problems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s really worth it for the most beautiful moments – Lidl has launched a special campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A quiet hour is held on the last Monday of every month in Magyar Telekom stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


