Easter can bring a lot of turnover to the toy stores
Easter can bring nearly one-fifth of the annual sales revenue on the gaming market, which is the second busiest period after Christmas – Világgazdaság Online wrote.
The value of the Easter shopping basket can be around 4-5 Thousand HUF and consumers can spend on average 9 thousand HUF in the webshops – Borhi János, the managing director of the Formatex that owns the Játéksziget (Toy Island) shop network told Világgazdaság. (Világgazdaság Online, Gyöngyösi Balázs)
Related news
The Rubber Duck Craze: A Timeless Trend Loved by Millennials and Collectors Alike
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Summer break: Hungarian families spend hundreds of thousands of forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Travel fever did not subside even after Easter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: retail turnover in August exceeded the same period of the previous year by 2.4 percent and the previous month by 0.8 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: purchasing power is increasing, retail trade is expanding – family tax cuts and food vouchers for pensioners are further strengthening turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: There is still room for expansion in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >