Easter can bring a lot of turnover to the toy stores
Easter can bring nearly one-fifth of the annual sales revenue on the gaming market, which is the second busiest period after Christmas – Világgazdaság Online wrote.
The value of the Easter shopping basket can be around 4-5 Thousand HUF and consumers can spend on average 9 thousand HUF in the webshops – Borhi János, the managing director of the Formatex that owns the Játéksziget (Toy Island) shop network told Világgazdaság. (Világgazdaság Online, Gyöngyösi Balázs)
Related news
The Rubber Duck Craze: A Timeless Trend Loved by Millennials and Collectors Alike
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Summer break: Hungarian families spend hundreds of thousands of forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Travel fever did not subside even after Easter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: qualified corporate loans can now be applied for at four banks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >