MTÜ: domestic tourism traffic closed a record season

Forty new hotels under construction under the Kisfaludy program
MTÜ announced that the autumn domestic, national campaign focuses on the Hungarian wine regions. The aim is to prolong the tourist season and to present the uniqueness and diverse offer of the wine regions.
International campaigns are also constantly running in Europe and in overseas markets to draw the attention of foreign tourists to Hungary in the resumed competition, they indicated. (MTI)
Related news
MTÜ: almost 800 thousand people participated in the St. Stephen’s Day celebrations in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Catering Industry Association held its annual general meeting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tokaj announces art competition with a total prize of ten million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tourism: slightly deteriorating economy, but still the best among economic sectors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Popular American restaurant chains may arrive in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: continued growth in tourist traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >