Now it's all about football
The European Football Championship affects the turnover of beer brands, electronic goods and sports brands, but also affects the turnover of toys – penzcentrum.hu. wrote.
Toy purchases associated with the football fever may be up to twice of an average summer month. According to the survey, football and the Hungarian national football team are popular, high-prestige brands among the Hungarians.
The toy market is a seasonal sector, 50-60 percent of the annual turnover of toy shops is realaized during Christmas, 10-15 percent during Easter, but this year, due to the soccer-related products a 100 percent increase is expetzed in the May-June period. (penzcentrum.hu)
Related news
Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

