For the first time, consumers get to choose their favourite Hungarian drinks
For the first time, Hungarian consumers have the opportunity to make the final decision about the country’s favorite wines, wineries and spirits. The Vince Prize will be awarded in November on the basis of public votes cast for items proposed by professional and public advocates. The aim of the multi-month campaign is to promote a quality drink culture.
Related news
Phytoplasma and market changes are the most pressing challenges in winemaking, according to experts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The strategy of the Hungarian Wine Marketing Agency places special emphasis on strengthening foreign markets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian wine composed by artificial intelligence wins one of the world’s most prestigious competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze stirs up emotions in the drugstore market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Haggenmacher brewery reopens after 100 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IKEA celebrates 40 years of meatball success with falafel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >