Loyalty is the most rewarding right now, according to Tesco
Nearly half of shoppers have two or three loyalty cards, and most join loyalty programs at hypermarkets, food chains and drugstores. Tesco has more than 1 million regular customers, who are now supported by the department store chain with even more tools to balance their household budgets. Tesco Clubcard members have until 2 February to choose from more than 700 discounted products, and until 23 February they can collect stickers for an additional 10% and 20% discount respectively.

Most kifizetődő a hűség
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A record amount of donations was collected in the Food Bank’s charity campaign.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco recalls black tea
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt welcomes a new leader
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

