Hungarian sellers are above the world average in smiling and greeting
The level of domestic customer services in smiling and greeting outperformed the world average. However Hungary is still lagging behind the front-runners but the development can be easily seen from year to year. In the areas of linked sales – ie additional or other product, service recommendation – there is still room for improvement – the ClientFirst Consulting Kft. reveals the results of its customer service survey.
Related news
German retail struggles with AI integration
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What drink flavours did the summer bring?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A third of Hungarians are still looking for ways to eat more healthily and only a quarter of them eat consciously
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OECD further improves forecast for global GDP growth this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EPR fees will increase from October: the prices of several products may double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: slower growth, declining inflation expected
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >