Hungarian sellers are above the world average in smiling and greeting
The level of domestic customer services in smiling and greeting outperformed the world average. However Hungary is still lagging behind the front-runners but the development can be easily seen from year to year. In the areas of linked sales – ie additional or other product, service recommendation – there is still room for improvement – the ClientFirst Consulting Kft. reveals the results of its customer service survey.
Related news
KSH: the European Population Health Survey will end in the middle of next month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodservice traffic continues to fall as consumers cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Self-Checkout Systems Gain Ground in German Retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

