Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
A new short film series made by the Hungarian University of Agriculture and Life Sciences (MATE) is running from 1 September to 30 November, providing consumers with easy-to-understand, science-based information to help them develop a health-conscious lifestyle and diet. In 12 episodes the series answers questions and its goal is to initiate dialogue. Viewers can ask questions, vote on topics and comment on what they have seen on social media platforms.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
Related news
Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Veganz Group continues growth with new structure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eataly to invest EUR 75m in global expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MNB keeps base rate at 6.5% – growth outlook worsens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s turnover increased in the first half of the financial year, sales in the Central European business also improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >