Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
A new short film series made by the Hungarian University of Agriculture and Life Sciences (MATE) is running from 1 September to 30 November, providing consumers with easy-to-understand, science-based information to help them develop a health-conscious lifestyle and diet. In 12 episodes the series answers questions and its goal is to initiate dialogue. Viewers can ask questions, vote on topics and comment on what they have seen on social media platforms.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
Related news
5. Foodconf: Where participants get a taste of food innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Minimal Processing, or preservative-free shelf life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

